Intensivkurse in Deutsch

سلام

من واقعا می خوام توصیه کنم که اگه می خواین این جا زندگی کنید حتما زبان المانی رو بخوانید . چرا که وین که بزرگ و پایتخت اتریش هست ؛ شما تعداد کمی از افراد رو پیدا می کنید که بتونن زبان انگلیسی حرف بزنن و وقتی میخوایین کاری یا خریدی رو انجام بدین به مشکل می خورین. پس من توصیه می کنم حتما و زودتر کلاس زبان المانی رو شروع کنید. اینکه زبان المانی رو چون هیچ بک راندی ازش نداریم برای همین به تنهایی و بدون کمک معلم خیلی سخت می شه خواند. همانطوری که قبلا هم گفتم پادهای زیادی هم دارن که حروف تعریف در اون پادها تغییر می کنه .

من هر روز مطالب سر کلاس رو از روی پاورپوینت های معلمم می خوانم بعد کتاب و بعد هم فیلمهای مربوط به اون درس رو تو اینترنت می بینم. وقتی جلسه بعدی که فردای اون روز هست معلمم مرور می کنه درس جلسه قبل رو کاملا برام جا می افته . Deutschakademie  کلاسهای مختلفی دارند که من کلاسهای فشرده رو ثیت نام کردم یعنی 4 روز در هفته و دوره ها هم یک ماهه تموم می شه. یعنی هر کتاب یک ماه زمان می بره که تموم بشه .

امروز می خوام برای اونایی که تازه به اینجا اومدن و قصد خرید لوازم خونه رو دارن اون کلمه ها رو به زبان المانی بزارم ؛ چون وقتی خودم هم به اینجا اومدم نمی دونستم از کجا می توانم خرید کنم و با مشکل ندانستن اسامی کالاها مواجه بودم .

قبل از هر چیزچند تا فروشگاه خیلی بزرگ لوازم مبلمان رو معرفی کنم که اینجا هست و میتونید لوازم خودتون رو بخرید Mobelix,Momax, XXXluts, Kika   . توی اسلایدها هم اسامی هر وسیله هست که می تونید یاد بگیرید و اگه رفتین و خواستین قیمت اون وسیله رو بپرسید می تونید تو اسلاید بعدی یاد بگیرید.